Saturday, April 16, 2011

ini kisah mereka..

Oke, ni cerita semalam. Tapi, baru nak buat entry. Gasaklah! Haha.

Semalam, 16/4 genaplah sudah 21 tahun umur anak Pak cik Ali. Yayy! Dah besar rupenya. Nak kawen pun dah boleh tuh. Keh keh keh.

tengok, sampai 2 pinggan sekali makan!
Haha.

Pape pun semoga As Eleyana Ali akan terus di rahmati Allah dan di murahkan rezeki. Dan moga-moga nanti akan cepat cepat dapat jodoh seperti yang di harapkan dalam entry ni. Dah tak sabar nak jadi pengapit As ni. Haha. Jangan marah naa. Nanti kenaa jual. Kui kui kui. 

************************************************

Sebelah malamnya pula, tiba-tiba ada budak tecik yang tomel datang bilek.Nama tiye Erin. Oke, tomel tiler nak mati tott. Hahaha. Maklumlah aura Erin duk melekat lagi. Sebab tuu lah pelat dengan tiba-tiba. Haha. *rolling eyes*.

Tapi kan, yang sadisnya dia tak nak kat aku. Sob sob. Bila datang dekat jer terus nangis. Sedih mak noks. Sebab dia tak biasa dengan orang yang dia tak kenal. Pastu nanti bila dia dah senyap, dia ttteeenggook jer aku. Semua pergerakan aku dia duk usha. Tengok tak kelip-kelip kot. Nak goda i lah tuu. Haha.

Bila Erin dah tidur, baru berani datang dekat. Sebelum tuu, bukan main sombong tak nak kat acik ea. Tapi bila dah tidur, duk genggam tangan acik jugak. Comellah Erin ni.^^


p/s: Adoila, bila nak dapat anak sedara neyh.
lambatnye lambatnye..

7 comments:

as eleyana said...

eh.. sesat jugak gmbr i kat cnie nieh kecik.. blh saman nieh.. kah3x.. err.. itu pinggan maa, yg fries tuh je kot i nyer.. yg depan yg bnyk tuh org tuh kot.. org tuh la.. org tuh yg punya.. kih3x.. btw thanks.. kih3x..

pingu_kecik said...

jangan saman saya!
nk tolong pomot kot.
Haha.

orang tuu da maced. so da taley nak gelak kuat2 dan golek2 macam selalu.sila bersopan santun oke! keh keh keh.

Sj Sahaja said...

jeno: budak tu xnak kat ko kan? entah entah ade sumthng kat ko..ha ha xtau..hahaha! anak sedara? matyie dah kawin ke?kah3

pingu_kecik said...

mandai lah ko.
tade tade..
die memang xnak kat orang yg die tak biase..titik!! *cuak*

ha, tau xpe..
agaknye aku yg kawen dulu kot!
keh keh keh..

Sj Sahaja said...

hahaha..cuak3!hehe

ko kawin dulu? langkah bendul abg ko weh..hahaha

tukang karut said...

tkkn tggu ank buah jer kot??anak sendri laa...
makcik tu bdn nmpak kecik,tapi mkn ngn pinggan2 skali.hebatt!!!

pingu_kecik said...

soleh: laki pun ade langkah bendul jugak ke?..xpe xpe..die x kesah kot! haha..

tukang karut: kureng ko! haha..

anak sendiri lambat lagi. aku tunggu ko kawen dulu. boleh?.