Tuesday, November 16, 2010

rayer rayer..!

dam dam dum..bunyi mercun!
mintak mak kueh sepotong saya mahu makan kerna perot kosong..
lalalaa..~

amboi2, seronok nye! engat siket awak tuu ade lagi exam pas rayer ney..
2 paper siap!
jangan nak beraya beriye yepp!! hua3..

beberapa ari sebelum tuu..

mereka: ct, ko balek tak cuti rayer ney?

aku: ehem2..korang silap tanye orang la weh..mestilah aku balek..korang?

mereka: kenapa nak balek?..rayer haji jer pon!
tak meriah sangat..balek pon ade exam lagi kan?..

aku: eh, raye haji pon raye jugak laa..aku nak makan ketupat ngan kueh rayer!

mereka: eh, ade ketupat ke???

aku: well, hahahaha..<-----gelak jahat!

mestilah ade! sebab tuu laa aku nak balek..
nak makan nasi impit kuah kacang, sate, ketupat palas n macam2 ag..
wah, bestnye kampung aku..!^^

SELAMAT HARI RAYA EIDULADHA KEPADA SEMUA..!!


4 comments:

BUBU said...

Selamat Hari Raya AidilAdha :)

as eleyana said...

slmt hari raya kecik!! rindu u.. wawawa.. kt umah study.. jgn makan jerk.. bukn xtahu hobi u tuh.. hua3.. berkorbanla skrg klu xnk terkorban.. slmt hari raya korban.. hua3..

Lady SharpShouter said...

nape kwn ko tny gitu?adekah mereka tak beraya?huhu

pingu_kecik said...

lady ss: ye ahh tuu..mereka mereka terpaksa mengorbankan cuti rayer mereka demi exam..! tak balek rayer kott!