Wednesday, October 20, 2010

marahnyee!!~

marahnye marahnye..!! ney semua gara2 test thermo kk tadi..sungguh aku sendiri pon tak tahu nak marah kat sape..marah kat diri sendiri sebab tak belajar betul betul atau marah kat soalan yang tanye ntah mende mende..mase jawab soalan tuu tadi, rase macam aku tak pernah belajar semua tuu..markah terbang sia-sia jepp..==''

lepas da abes test, beli keropok sira engat nak lepas tension..sekali lagi tension ade laa..boley pulak keropok tuu liat..rasa ciri-ciri ke'sira'an pon tade..memang aku murka sungguh laa..huh!

dah la..malas aku nak layan perasaan marah ney sekarang..buat aku lagi tension adelah..layan lagu lagi bagus!..i loikee..!!^^

p/s: sila madam jangan kecewa bila tanda kertas saya..(!_!)..

3 comments:

Hashimanor said...

yupp sy setuju 100%,soaln ntah ape2 jek..macam xpnah blajaq..redha je la :)

Nur Yana said...

kah3.. klakar la u kecik.. xpe.. lepas mrh kt kopok sira tuh k.. wakaka!! LOL

pingu_kecik said...

shima: tuu la pasal..!
geram betol!!

as: menyesal beli keropok tuu..!
padan muke die dapat duet syiling!! huahuahua..!