Saturday, October 23, 2010

hidup kena bersemangat!!~

di suatu malam yang hening...

''eeeii, geramnye aku...!!"..

''yang ko lari tuu kenape??..duduk jela diam-diam kat situ..''

aku: wah wah..emonye kakak ney..! takot ahh aku nak tegur..

"die bukannye nampak ko pon..! kalo aku jadi ko laa, da lame aku menyelam jepp kat dalam tasek tuu..air bukannye dalam sangat pon..!''

aku: ????

"eeeiii, bodoh bodoh!! %$#^$#..bengang laa aku ngan ko ney!..tak reti reti lagi ker?..kawan ko tuu kan da mati..!!"

aku : mati??

"bende tuu kejar ko sebab ko lari laa..die bukannye nampak sangat tapi, pergerakkan ko tuu yang buat die kejar ko..lagi satu die just nampak infrared jepp..!! aishhhh...!!"

aku: bende??.. infrared??...cehh, tgok cerite alien rupenye! patotlaa semangat semacam jepp! theee..!~:)

No comments: