Sunday, October 23, 2011

macam-macam

Semalam seharian habiskan masa kat stadium shah alam dan juga stadium malawati untuk HIMPUN dan Karnival Anak Muda (KAMU). Rasanya macam baru second time masuk stadium. Ehh, yeke. Entah! Tapi, asal rasa macam jakun jer semalam tengok stadium Shah Alam yang besar gedabak. Mungkin first time kot. Haha. Kesian giler.

Petangnya start dengan HIMPUN. Bila mereka bercerita mengenai isu murtad memang sangat-sangat takut. Nauzubillahiminzalik. Awal-awal lagi bulu roma start meremang apabila munif hijjaz mengetuai bacaan asma al-husna. Dan penceramah pun sangat-sangat mantap dan bersemangat dalam membanteras isu ni. Semoga laungan semangat dan segala usaha yang diberikan, akan diberkati olehNYA. Amin.  

Tapi, sayangnya tak banyak gambar yang amik. Sebabnya orang sebelah pakai Xperia mini pro. Bahananya memang penuh muka i kat dalam tuh. Haha. Sabar jelah kan. Tapi, sempat juga menjeling sana sini tengok kamera orang. Ada jugak yang tak nak kalah pakai kamera yang lensenya pun dah bermeter-meter. Dah macam teleskop kot aku tengok. Tak kisah lah tuu asalkan gambarnya cantik dan memikat hati dan sampai boleh menghilangkan segala parut jerawat di muka.

okey, memang tak boleh lawan. -.-" 


Malamnya pulak diteruskan dengan program KAMU. Untuk semalam, ada ustaz Akhil Hayy dengan Mawi. Tapi, tak sempat nak tengok sampai habis. Sebabnya bas dah nak bertolak balik. Dalam pukul 4 pagi baru sampai kampus. Jalan kelong-kelong panjat tangga asrama dan terus tumbang atas katil. Sedar-sedar dah pukul 12.30 tengah hari. Huh! Effectnya, sampai sekarang otak masih terasa bengap dan blurr. 

Sekian. 


No comments: