Monday, May 23, 2011

Ada saya kisah?.

Hari pertama masuk kelas dah berlaku perkara-perkara yang annoying. Dah la otak memang berkarat sebab sebulan tak belajar ape-ape, sekali masuk kelas, terus belajar sikit-sikit dan lebih kepada "kamu bacalah sendiri nanti.." dan dan terus nak buat quiz.

Oke, fine! Minggu lepas dah termiss satu quiz dan satu haprak pun tak tahu belajar apa. Siapa suruh pergi sana-sini even shortsem dah start.

Tapikan miss, saya ada surat pelepasan kuliah.
Ada saya kisah?. Bukan markah saya pun!
p/s: Grrrrrr!

3 comments:

Hashimanor said...

ai nape ni ct
mis xkasi bt kuiz k

yamapi said...

lect memang camtu. suke suruh kite bace sndiri. sng nye keje lect kan..

pingu_kecik said...

shima: tulah!
no requiz, no retest!
tegas giler lec baru ni..
sob sob..

yamapi: kan kan..
tapi, ade yang oke, oke jer..
ikut masing masing..=]