Thursday, January 27, 2011

sumpah aku tak gay..

"cantiknya muka dia"
"cantiknya mata dia"
"cantiknya baju dia"
"cantiknya cantiknyaaaa..."
homaigod! cair cair...

Mesti korang pun pernah puji perempuan cantik yang korang nampak waima korang sendiri pun berjantinakan perempuan yang tulen lagi sejati. Selalunya, memang jarang sangat aku nak puji perempuan tuu cantik ke, cun ke jelita ke tapi, hari ni hati aku dah terpaut dengan kecantikan dia. Ouch!.Isk isk. Apa ni?! Eh eh, aku tak gay oke!. Totally not! No no no.

Tapi, dia memang cantiklah. Aku paling suka kalau perempuan tu cantik lepas tuu nanti kepala dia macam masuk air sikit! Kepala ting tong. Haha. Best kan kalau dapat kawan yang macam tuu. Tak kerek, tak bangga diri. Nak bertepuk tampar pun dia tak kisah apatah lagi nak bersepak terajang. Memang gua suspek lu la dear! Haha.

Tadi, masa aku tengah godek-godek fb, tiba-tiba aku terjumpa fanpage si-mata-bulat-yang-sangat-bulat-macam-guli ni. Siapa lagi kalau bukan Heliza Helmi. Gila lah! Dia punya cun+ayu+gorgeous+cute memang bergabung meletup gituu. Memang comey laa si Heliza tuu. Seronok aku tengok gambar-gambar dia. Macam-macam ekspresi muka yang dia boleh buat. Sungguh air liur aku pun meleleh-leleh bila tengok dia. Memang cair habis. Hahaha.. Memang TERBAEKKK lah Heliza! I lap u! I lap u! wink wink..


homaigod, homaigod!!

p/s: kalau nak tengok gambar si cute saya ini lagi sila masuk sini yepp..xD

5 comments:

miSz sUhAiDa said...

ase2 ade gaye cam mate ak x??? hahahaa..

as eleyana said...

i comel lagi kot.. hahaha ketawa golek2 guling2..

pingu_kecik said...

sue: dan dan ko ek..haha.
sipi2 jer kot sue!
tapi, part mata jelah! hahaha..

as: well..tengoklah u kawan ngan sapa..hahaha..

btw, luv ur pic on ym..very the cute meh! ^^V

lassiegewdix said...

hahaha . ngtakan sape lahh .
kamu comel lah sayam :)

pingu_kecik said...

haha..
comel mcm heliza ke?..
lassie pn comel jugak!..^^