Wednesday, November 3, 2010

hantu kaki..!

ade satu malam tuu aku tido dalam pukul 2 lebey gak laa..dan tibe2 dalam pukul 4 macam tuu boley pulak aku tersedar..

aku ney da laa jenis yang kalo sedar malam, aku takkan bergerak dari position aku tidur..aku akan kaku jepp..buat2 tido..unless kalo member sebelah pusing kiri kanan barulah aku gerak siket..! memang siket jepp!! tapi, kalo ujan otomatik aku akan jadi tak bape nak takut..maybe sebab aku suke bunyi ujan kott! tapi, aku memang pantang betol kalo dengar bunyi orang mengigau..! bapak tension..sebabnye nanti ketakutan aku akan jadi tahap yang paling maksima..! huahuahua..!!!

**************************************

berbalek semula kepada cerita tadi, ntah kenapa tetibe aku ase cam kaki sebelah kanan aku lenguh sangat2..stat dari lutut sampai laa ke bawah..nak gerak2 pon tak boley..! besenye aku akan tersedar sebab kaki aku cramp..tp, ney sebab lenguh..argghhh...!! mushkil2..

beselah kan, kalo tyme2 camtuh n kite pulak yang sorang2 terjage, sume cerite hantu yang penah aku tengok otomatik akan terrewind balek kat dalam kepala..ntah cerite hantu zaman bile aku tengok pon boley terengat same..memang sungguh cemerlang otak aku tyme tuh! hahaha..

nanti bile da engat scene2 dalam cerite tuu confirm2 laa kan tetibe aku nak kaitkan ngan isu semasa yang berlaku kat aku time tuu..haha..

tetibe aku terimagine yang ade seekor hantu budak perempuan duduk berpaut kat kaki aku..sambil tengok tepat ke arah aku..tak nak lepas2..kenapa mesti budak perempuan??..sebab pada aku hantu yang seram adelah hantu perempuan..nak2 ag budak..makin mude hantu tuu makin aku takot kott..!wo wo wo.. aishh, rosak rosak..bak kate pepatah, kerana nila setitik rosak susu sebelanga..hahaha..

pagi esokkan tuu bile aku tersedar, alhamdulillah kaki aku takde pape daa.. oke macam bese..aku jepp yang terimiginasi lebey2..maybe sebab malam tuu sejuk sangat kott dan aku pon memang lupe nak pakai stokin before tido..tuu yang boley jadi lenguh tuu..so, moral of the story, pakai lah stokin sebelom tido dan yang paling penting jangan jadi penakot macam akuu..! hahahaha..^^

err, tapi, kalo hantu ney xpe kott..^^


5 comments:

A Fans of Lee Family said...

kaki kejang kot...
huhu..
leh lak imagine ngarut2..
hehe..
nnti nk tido tu wajib pakai stokin ae :)

pingu_kecik said...

qaseh: tula pasal..
saje jepp kan..
kalo da namenye penakot sume mende terpikir..hahaha..

Amir Syahir said...

antuuu..

dak eina said...

huhu kalo penakut mmg susa ah...boleh imagine mcm2..hak hak

pingu_kecik said...

hiro : wo wo wo..

dak eina : ha, tao xpe..
sebenarnye takut tuu tak laa jugak.. just segan jepp..hahaha..ayat ag mao cover..^^