Thursday, September 2, 2010

papelah!!~

salam..

sedih jepp tengok orang laen..masing-masing duk tarik beg nak balek kampung cuti raye..tadi aku dengan wani g teman as naek bas kat depan UMP..as balek kangar!*sangat jeles coz yu balek lagi awal dari ai!!.. sampai sampai jepp, da ramai student yang dok tunggu..memang sangat2 meriah..masing-masing memang senyum lebar selebar lebarnye sementara tunggu bas datang..iyelah..cuti raye dua minggu kott! mana ta lebar senyuman tuu..kan kan?..hehe..

sekadar penyeri..^^

rumate2 aku pon sume da balek..memang tinggal aku sorang2 jela kat bilek ney..yang sorang tuu memang da balek jumaat minggu lepas lagi..*memang ta aci cuti 3 minggu!! yang sorang lagi da balek ari rabu kelmarin dan sorang lagi baru balek petang tadi*maklumlah sebilek 4 orang...hehee..

rumate: eh, siti takpe ke duduk sorang-sorang malam ney?..
aku: takpe2..agi pon kafe malam-malam meriah..tak takot sangat laa..*blok aku sebelah kafe..hehe..
rumate: betol ney?..kalo takot nanti ajak laa member datang tido sini..
aku: owh..ase cam okey kott..ney kan bulan pose berani siket! hehehe..

konon2 aku laa ney..

dan hakikatnye sekarang tibe2...jeng jeng jeng...aku da ada kat bilek wani*merangkap rumate as..hahaha..kelakar! bukan ape, pas balek hantar as tadi, aku pon semangat dok packing2 barang..*coz aku balek pagi esok..hehe..tibe-tibe entah macam mane keseganan melanda bile dok sorang-sorang kat bilek..lantas, lepas setel sume barang cepat2 ku menarik laptop dan bantal ku untuk mendaki tangge naek ke bilek wani..kire orait laa tuu coz wani pon duduk sorang2 kat bilek..mesti die appreciate aku datang bilek die kan kan?..hahaha..*alasan taley bla..kalo tahu ke rumate aku ney mahu die gelak guling2..*baek! anda pon boley gelakkan saya!ngee~
hahaa.. malu woo..

sudah2!! jiwe aku ta bape nak kental lagi laa..malu2! hahaha..

pape pon di kesempatan ney aku ingin memohon ribuan kemaafan sekiranye terdapat coretan aku yang membuatkan korang terguris atau terasa hati..mintak maaf semua! O-0 okey...=)


p/s: jangan maen mercun! sayangilah jari anda..^^

3 comments:

da[Y]un said...

sy tak men mercum tp sy men bedil gesek ngan bedil bola jah..huhu. nak join?

as eleyana said...

ha3.. klakar la kecik.. mlm tuh u tidoo ngn wani ke? la3.. klakar.. i tnya berani ke x ritu, yok o ngn confidentnya ckp xde apa cafe bunyik kuat.. walahei.. balik2 lain plak jadinya.. haha.. adoi..

pingu_kecik said...

dayyun: ta nak laa..
jom maen mercun pop2..gerenti selamat!! hahaha..

as: tula pasal..malu2!! hahaa..