Hari ini Ema merangkap kawan baik masa sekolah rendah dulu, kahwin.. Seronok tak terkata. Tak sangka kawan yang dahulunya kayuh basikal sama-sama, main buaya-buaya atas gelung, main rounders, bergaduh-tak-sampai-10-minit-lepas-tuh-dah-boleh-main-kejar-kejar-balik, bakal jadi bini orang =')

Dulu-dulu, kitorang kalau merajuk mesti tak lama. Paling lama pun dalam 10 minit lepas tuu dah baik balik. Sebabnya darjah 6 masa tuh ada 3 orang jer muridnya. Dah kalau aku gaduh lama-lama dengan dia, aku nak rehat dengan siapa meh. =D
Yang lagi sorang tuh lelaki. Dulu pernah cinta-cinta meow dengan dia. Ema yang jadi orang tengah. Ngok-ngek sungguh. Kadang-kadang dia tegur kat facebook. Kalau time dia ungkit kisah zaman hingusan, zaman comot-comot rasa nak log out time-time tuh jugak. Haha. Tapi, alhamdulillah lama-lama tuh dah boleh kawan macam biasa dan kisah-kisah tu makin lama makin hilang. Baguslah.
By the way, tahniah buat Ema dan pasangan. Sorry kite tak dapat datang. Apa-apa pun kite doakan semoga cinta kalian berdua kekal sampai ke syurga. Amin. Selamat Pengantin Baru and Happy Birthday to you; my dearest friend. =)