Tuesday, April 26, 2011

exam : 2nd day and still counting.

Oke, hurray lagi. Haha.

Tadi, dah habis lagi satu paper. Sem ni sangat mencabar sebab paper berturut-turut.Yang penting numerical tadi memang sangat-sangat banyak. Dah tuu iteration jer kerjanya. Bile nak habis. Memang makan masa lama dan menguji skill menekan-nekan kalkulator. 

Masa exam, tekak aku sangat tak selesa. Sebabnya masa breakfast, tengah duk cicah-cicah biskut, biasa laa kan serbuk jatuh dalam air. Pastu, bile nak habiskan air, serbuk pulak terlekat kat tekak. Betul kata Zack keadaan tuu memang sangat annoying. Sampai dalam exam hall aku tahan. Aku memang bawak air mineral tapi, kalau minum nanti takut nak terkucil pulak. Tak sempat pulak kang nak iterate numerical yang panjang berjela tuu.

Padahal memang tak sempat pun tadi. Grrr.

p/s : Wah, esok dua paperlah. Mass and heat transfer.
So, kena lebih tekun lah malam ni. Mesti mesti! 

3 comments:

Hashimanor said...

numec sgt2 mcabar dan mmg rasa mcm tak ckp mase walopun jari ni sehabis bleh laju dan tekun menekan kalkulator,hahaha

Bukan Ain Natrah said...

i love calculator...(ni ayat menganjing ko..hahaha guro je)tp sekarang aku memang xbyk pon guna calculator..asyik proving theorem je..huhu btw,ol da best jeno!!! rindu sgt nak jumpa kamu!!

pingu_kecik said...

shima : itulah. memang tak sempat nak double check dah. Nak g toilet pun cancel gitu jer! grr.

soleh: proving thorem?. theorem pythogoras include sekali ker?. haha.

kalkulator ney dari form 4 lagi aku gune. Sampai sekarang. Lame dah kot.jangan buat onar mase exam suda. huhu.

btw, thnks. rendu kamu jugak! hahaha..