Friday, March 11, 2011

u can stand under may umbrella..ella ella..xD

Hahahahahahahahaha..~
hahahahahahahahahahahaa...~!

Aku sendiri pun tak tahu apa jadahnya aku gelak gitu gaya. Maybe sebab terover eksaited sebab dapat mengupdate blog yang memang telah lama aku abaikan disebabkan oleh kebizian yang melampau sejak akhir-akhir ni. Sumpah, tak tipu! (sambil buat muka serius giler).

Eh, eh sekarang memang musim hujan kan?. Bila hujan, ada part yang best dan ada yang tak best. Yang bestnya dapat merasai tidur berselimut dengan enak dan jayanya sampai terlajak ke subuh dinosour. Manakala part yang tak bestnya, aku TAKDE payung! Bapak sedih.

Disaat melihat orang lain balik kelas sambil menikmati titisan-titisan air hujan jatuh menimpa payung masing-masing, aku ngan As pulak lari-lari dari bangunan ke bangunan sebab nak berteduh. Pernah juga kitorang tersangkut kat kompleks sukan sebab hujan lebat giler. Last2 nanti ada budak offer share payung dengan dorang dan balik sama-sama. Segan kot! T___T

Kesimpulannya, korang jangan beli payung disebabkan oleh payung tu cantik dan senang nak bawak pergi mana-mana. Payung aku macam tu lah! Tak mantap langsung. Harap jer mahal tapi, hampeh. Kalau ada angin sikit mesti bergegar macam nak tercabut dan pastu confirm2 akan naik ke atas macam teratai. Korang pun tahu kan maksud aku macam mane. Banyak kali dah kot dia buat onar macam ni sampai aku dah malas nak bawak. Dah lah tak berbakti kepada tuan pastu, conteng arang di muka beta pulak! Hahaha.

adoila. sian kat kitorang kan. Sob sob.

p/s: excited sangat sampai
silap taip tajuk entry 'my' jadi 'may'.
Malas nak tukar. Haha.

updated: saya dah ada payung baru yang besar. Korang ada?. Haha.

No comments: