Sunday, July 11, 2010

sian2!!~

salam..

wah2, da stat sem baru la!! skg aku da brgelar senior..cam xsgka.. jap jer mse brlalu..
skg, bile da msok sem baru, azam pn kne tnm y baru gak!!
(tiap2 taun tnm azm baru tp, tade prubhn pn!!)<------- teruknye aku!!!!! huhuu!~ xpe2, kali ni y betol2 nye!! eyaaahhh!!! =D

sbnrnye aku nk cite satu pnglmn sorg bdk niey..girl..sian sgt ker die..
die duduk kt seat sblh aku mse naek bas transnasional ke kuantan dari kota bharu smlm..begini alkisahnye:

die : akak nk trun mne niey?..
aku : owh, akak kuantan..awak pn sme ker?..
die : tadela..saya nk trun dungun..

lps borak bbrape ketika, kmi pn trlelap~~

die : kak, kite ney da kt mne skg?..da lps ker stesen bs dungun?..
aku :nth la dik, tp ney da smpai politeknik dungun ney..
die :owh, myb dpn ag kott..

bape min pstu~

die :eh, ni da kerteh la..
aku : a'ah la..awk da trlps da ni..abes tu cmne ni?..
die : xpela sy trun kt kerteh jela..pstu naek tksi balek dungun..
aku :awk berani ker nk benti sni..akak tade nmpak teksi lalu pn..da la pkul 4 pagi lebih ni..
die :pstu cane ni kak?..da la arini first kelas sy..takot laa!~
aku :akk ase, baek awk benti kt stesen bas seterusnye..bbnye kalo kt situ, mmg kmpem2 ada teksi..xpn awk boley beli tiket bas laen balek dungun ker?..so, cane?..
die :kan?..xpela sy g kuantan jela..takot kalo naek tksi mmg mhl da ni..huu!~
aku :tula..kalo kt kuantan nnt akak tmnkn awk jap xpe..bbnye nnt bile da smpai kt kuantan akak pn bknnye nk balek ump tros..

dan, ktrg smpai kuantan dlm pkul 6pg cm tu..kaunter tiket mmg la x bkk ag..so, ktrg pn tggu la ngn kwn aku skli tyme tu..mjurla die dapat bas ker dungun tp bas lompat2..siannye ker die..kalo aku jd die, mmg da cuak thp gaban da kot!! huhu~

p/s : laen kali jgn tido mati dlm bas..kena selalu alert!! <----aku la tu!! (-_-") ..

3 comments:

Nur Yana said...

kelakarnya kecik.. yelah.. cian pown ye.. patutnya dia turun poli dungun je. np parents xantar ye 1st time register.. sedih la.. huhu.. pengakjrn.. jgn tido mati dlm bas.. kuang3..

arasewel said...

haha..bek nyew si jenor kte nieh!
tdow mati lak tuh!!~ hahaha.
ko mnx x no hp dy?
tny dy da cmpy lom?
arap2 cmpy.amin~
btoi3 cian kt dy....

pingu_kecik said...

tula..aku phm perasaan bile kite naek bs sorg2..aku dulu pun tyme sek selalu naek ktpi sorg2..takot woo!~